It´s on!



Accessoarer på...
(Ni får gärna ignorera lakanet på tork, så blir de när man inte har torktumlare:P)



Accessoarer av... Är inte övertygad om jag ska ha Coiffen... hmmmm.... Blir det inte lite mycket? Tror inte att jag ska ha pärlhalsbandet heller... blir nog ett enkelt i silver ist.... :) Funderar på om jag ska ha mitt andra diadem (finns att se HÄR , bild 4) Sen har jag inte tänkt att ha riktigt så här bleka ben heller:P




Hihi jag är inte riktigt så här blek irl... bara nästan ;)









Visst blev väl längden på klänningen bättre förresten??


Nu måste jag bara köpa strumpbyxor och en fin svart sjal.... Är såå irriterad för jag har haft en jättefin svart spetssjal... Men glömde den i bilen när jag körde med körskolan (läääänge sen) och sen fanns den inte kvar när jag kom tillbaka nästa gång... :( Tyckte såå mkt om en sjalen! Menmen! =)

Puss på er mina vänner♥


Kommentarer
Hanna

Åååh så fiiin du är! Superfint verkligen! :D Längden blev kanon!



Håller med dig om halsbandet att du ska ha nåt enklare.. iaf liite kortare. Färgen va ju fin till..



Den hårmojängen e ju fin! Den kan va fin till! Passar ju till skor och väska. Och är ju verkligen modern! Men sen vet jag inte om det blir för mkt med sjalen till.. du får visa bild sen när du köpt sjalen :P



Puss!



2011-05-15 @ 19:48:44
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Michaela

Det blir super fint! Kanske att hår grejen ska skippas, men halsbandet funkar bra till :) Jätte fint! :) Kramar

2011-05-15 @ 20:03:37
URL: http://michaelapauline.blogg.se/
Linda

Superfint! Du passade verkligen i den blå färgen! Gillade dock inte pärlhalsbandet så mycket, med hatten var en cool detalj ;) kör på enkelt silver-halsband, mycket finare :) klännings-längden blev perfekt, så duktig du är :) kram!

2011-05-15 @ 20:48:58
Jenny

Awwwwwww, tack för era åsikter <3

Pussa

2011-05-15 @ 21:35:59
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0