Linda på besök







HejHopp!
Idag har finaste Linda♥ varit och hälsat på hos oss! Vi började med en enkel frukost... Sen gick vi ut och kikade runt lite i trädgården... Somnade Alice gjorde vi samtidigt... Sen satt vi ute en stund och tittade på medans Peter arbetade :P hehe! Sen gick vi in och tog en fika... Jag hade bakat en citronkladdkaka,... mumma :)
Sen gick vi förbi Åsjövallen.... ESK spelade match mot Backaryd... Värsta rivalerna juH!!!! Men vi stannade inte och tittade... utan promenixade vidare =) Sen när vi kom hem lekte Linda och Alice och jag diskade å grejade... Och sen åt vi lite "lunch"... Ja det var väl vår dag det =)
Ikväll har jag varit ute och fixat i trädgården... Kört iväg massa högar med ris och löv och sopat och grejat :)
Nu blir det strax sängen =)
Hoppas ni har haft en bra dag!!
Kramar♥


Kommentarer
Hanna

Så kul med besök! =) Sånt fint väder skulle vi ju haft när vi sågs =) Puss!

2011-05-10 @ 14:19:03
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0