Pearls for a girl

Här kommer lite kort på vad jag shoppade häromdagen när jag och Michaela var inne i stan =)=)

Till Mig:


Söt liten sommarklänning



En klänning till =)



Finaste skorna hittade jag! I storlek 35!!! Jippie!!!!!!!!



2 st diadem fyndade jag på Glitter


Till Alice:


En söt liten sommardräkt till Alice =)


Fina rosa sommarskor, pärlhalsband och matchande armband :) Tjusigt va?! :P

Sen blev det lite basplagg också... Kortärmade bodies, strumpor och så :)


Puss och kram!


Kommentarer
Hanna

Vad kul att se vad du har shoppat! Jättefina klänningar och skorna me! Och vilken tur att de fanns i rätt stl =) Glöm inte gå in dem innan bröllopet nu =)

Vad söt dräkt till Alice! Jag behöver också fller kortärmade bodys! Puss

2011-05-02 @ 17:17:30
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0