Så fel det blir...

Åh! Somnade innan när jag nattade Alice... så fel allt blev nu! Är sådär såsis i huvudet och helt förvirrad... Suck! Får väl lägga mig snart igen... Men kommer säkert inte kunna somna då :/ Jaja.. får väl se =)

Idag har det inte hänt så mkt... Jag har varit hos tandläkaren och gjort ett avtryck till bettskenan jag ska ha.. Gick snabbt å bra... Sen blev det som ni säkert förstod ett besök på Mairo... Lr Minta heter de ju nu! Oh det kändes som att komma hem när jag gick in dit :D  Underbar butik! Köpte inte så mkt.... Några små presenter... Och några små brukar som jag kan ha och frysa in Alices överblivna barnmat i :)


Söta små burkar från Rice.



Lite Majskrokar har Alice mumsat i sig idag! Aningens koncentrerad!





Sötnos!!




Till fika idag blev det Kladdmuffins =) Bakade det häromdagen.. Namnam =) Jag hade en klick glass uppe på min... Tror nämligen inte att Kladdmuffinsen var tillräckligt onyttig för min smak ;) Haha!





God natt mina vänner!
Kramar


Kommentarer
Hanna

Gud vilka söta burkar! ;) Kladdkaksmuffins har jag nästan förätit mig på nu :P Farkligt att ha massa i frysen :P

Så söt hon är lilla Alice! <3 Hon verkar me gilla majskrokar! ;) Men gäller att hålla koll.. Alexander är så glupsk så han biter av en stor bit :P Tur det smälter rätt bra i munnen =)



Puss

2011-05-26 @ 19:24:14
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0