Trevlig Söndag!

Hej hopp!
Igår var jag och Peter ute och åt med Elina & Johan. Alices Farmor & Faster Maria var barnvakter =)
Vi hade en riktigt trevlig kväll! Vi åt 3-rätters på Garlic House och efter det skulle vi egentligen gått på bio... Men vi satt visst lite för länge och åt :P Så vi gick hem till Elina & Johan och tittade på film istället.... I am number 4 hette filmen! Den var bra! Inte suuuper, men sevärd! De har ju jämfört den mycket me Twilight... Men det tycker jag då inte att man kan göra! :)


Till förrätt blev det Toast Skagen.



Eeeeehhh varmrätten glömde jag att fota.... den försvann såå fort :P
(Vitlöksmarinerad Fläskfilé med klyftisar och kantarellsås)


Till efterrätt blev det glass m maränger å chokladsås :)
(har ni någonsin sett så fula "skålar" på en resturang tidigare!?)



Elina och Johan avnjuter förrätten :)



Riktigt roligt hade vi allihopa!! =)=)


Så här fint blommar det på Ronnebys gator just nu!


Vill ha i min trädgård!




Kusin-bus! Gabriel & Alice!



Snälla Gabriel hjälper gärna Alice med nappen! :)



Barnvakterna! :)

Tack snälla barnvakterna!!!! Och tack till Elina & Johan för en trevlig kväll! :)

Kramar!


Kommentarer
Hanna

Mmmm så gott det såg ut! :D Men vad tog du till varmrätt? Ni ser ut att haft jättekul! Och så stor Gabriel har blivit nu, hur gammal är han nu? :) Puss

2011-05-09 @ 13:46:25
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Henrik

Ser gott ut!

2014-03-20 @ 09:59:48
URL: http://www.toastskagen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0