What a day

Vilken dag det har varit idag!
Jag å Alice skulle till Ronneby för att handla.... Vad jag inte visste var att det var värsta vägarbetet på vägen... Och jag verkligen hatar vägarbeten... vet aldrig vilken sida om koner jag ska köra å vart jag ska stanna å så :P Men det gick bra iaf... Fick följa efter en "lots" Men fy så drygt..... fick köra på grusväg hur länge som helst... Jaja... Handla gick bra iaf =) Alice satt så snällt i vagnen och tittade sig omkring bara =)
Sen körde vi hemåt.... Körde vägen om Backaryd så jag skulle slippa allt vägarbete..... Kom hem och skulla låsa upp dörren...... Hittar inte nycklarna!!! Har ju alltid de i min väska... Men icke. Så fick köra bort till mamma å pappa... sån tur va så var de hemma! Så fick ta extranyckeln :P Mina hängde så fint i nyckelskåpet :P PETER!! Vilket ställe att hänga in nycklarna på ;)
Ikvälll har jag haft huvudvärk/migrän. Suck! Bettskena nästa.....!
Hoppas att det kommer att gå över tills imorgon! Då kommer Hanna & Alexander på besök! :D :D :D Skooooj! Hoppas på lite fint väder så vi kan ta en prommis!! :)

Hoppas att ni har haft en jättebra dag!
Många kramar


Kommentarer
Hanna

Men hur låste du dörren? Eller åkte du först och sen Peter? Skönt att dina föräldrar va hemma iaf =) hihi Pusss!

2011-05-04 @ 08:36:28
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0