Blandad kompott

Hej på er!
Idag har det hänt lite allt möjligt här hemma :) Inga "stora" saker men ändå =)
Vi har ju haft problem med avloppet ett tag.. Stiger vatten i toalett och dusch och bubblar/porlar och har sig i rören... Så Peter ringde de som gjorde avloppet och hörde med de om det kunde bero på nåt de gjort... Så idag kom de hit med grävmaskin och grejer och grävde upp lite och gjorde nåt... Jag vet inte vad faktiskt :P men nu funkar det bra igen! Phuuuuu! Så skönt när allt funkar som det ska... Avlopp är ju liksom inte det mysigaste att hålla på och trixa med... Blärk!

Nu till nån lite roligare avdelning ;) Jag har äntligen fått upp julgardiner i köket =) Blev så himla nöjd! =) Skönt att slippa de fula gamla gardinerna med björkstammar på! Bilder får ni se imorgon.. För mörkt för att fota nu! :)

Nej nu ska jag bläddra i en tidning som jag köpte idag =)

Ha det så bra så hörs vi imorgon!
Puss och kram




Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander

Skönt att de har varit och fixat det nu! Inget roligt att ha problem med! Puss

2011-12-16 @ 13:27:18
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0