Blåsig första advent




Usch och fy vad det blåser idag! Riktig storm! Känns inte riktigt som första-adventsväder direkt! Nu ska det ju vara någon minusgrad och ligga lite krispig snö på marken....
Trots det bristande adventsvädret så har jag "pyntat" lite här hemma idag. Igår var vi alla ute i skogen och plockade div naturpynt... Bland annat grönmossa, grankvistar, lingonris och så lite Lärkträdskvistar och kottar. Lärk-kvistarna satte jag i en stor vas i hallen med belysning i... såå mysigt! Så gulligt med alla små kottar i!

Trevlig första advent på er mina vänner!
Vi hörs imorgon igen om jag nu inte blåser bort över natten!!! ;)
Många Kramar!


Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander

Vad adventfint du har gjort hemma gumman! :) Ja herregud vilken storm det var :O Var ni me strömlösa? Här har dem gått 4 ggr idag me än så länge, fast nu är det ju nästan vindstilla. Puss

2011-11-28 @ 10:41:36
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0