Breaking Dawn Part 1


Mys med finaste lilla Alice tidigare idag!

God kväll på er!
Hoppas att ni har det bra denna fredagskväll! Jag ska rätt så snart upp och sova tror jag minsan... Känner mig trött!
Ikväll var Jag, Peter, John & Michaela och såg Breaking Dawn på bio! Som jag har längtat! Och ååååå så bra den var!! Blir bättre och bättre ju mer jag tänker på den! Funderar på om jag ska gå och se den på bio igen nån dag... hmm... Dock måste jag säga att jag tyckte att filmen var liiiiite dryg i andra tredjedelen... Men bara liiite alltså! Kändes som att de bara drygade ut filmen lite på nåt sätt... Såå början och slutet var bäst! Fast den slutade ju när det var som mest spännande ungefär ;) Tur man har läst boken så man vet vad som händer (lalalaa) ;)
Under tiden vi var på bion så hade Alice lite fedagsmys med sin Mormor ;) De hade haft det jätteroligt förstod jag :) Skönt!!
Nej, nu ska jag ta och göra mig iordning!
Trevlig helg!
Pussar!


Ps, ni som har tittat på filmen, ni såg väl självaste författarinnan Stephenie Meyer bland bröllopsgästerna??




Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander

Så mysigt med bio! :) Dennis och jag fick biobiljetter av min mamma när vi var där. Men vi väntar tills det går någon bra vi vill se :P Puss

2011-11-28 @ 11:06:14
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0