Hos fam. Folkesson



Paket till Michaela :) Sen sitter vi och äter gott! sen lite blandade kort =)



Alice gillade verkligen katten Herman! Mjaaaauuuuu sa hon... han var dock lite rädd för Alice så han försökte unkomma stackaren... Alice försökte såklart följa efter honom ;) alice tyckte om att sitta och mysa hos Anders!



Jättegoda Pepparkakscheesecaken! Kolla in Alices söta min!!! Sen lite presentöppning!



Alice myser lite hos Pappa! Sen presenterna :)




Hej på er!
Idag har vi varit och firat att Michaela fyllt 20! Har haft det jättemysigt och skoj! Vi blev bjudna på jättegod mat.. Olika sallader med lufttorkad skinka, tsatziki, couscous, kycklingdelar, pasta, mumsigt bröd/frallor... Jaaa typ allt ni kan tänka er! Massor gott! Alice åt så det nästan sprutade ut genom öronen ;)
Lite senare bjöds det på jättegod glögg... Blåbär & Lingon smak! Känner att jag nog får ta och köpa en sån flaska imorgon :P Himla god! Sen hade Michaela (med pyttelite assistens av John) ;) gjort en jättegod Pepparkakscheesecake! Mums :)
Lite presenter hade vi såklart med till Michaela.. Ett set med duschcreme och bodybutter som luktade goooodis/socker! :D Och så ett manikyrset med allt möjligt i... fil, oljor, olika typ skyddande nagellack, handcreme osv :)
Lilla Alice var verkligen en liten ängel... Så himla snäll flicka vi har... Mammahjärtat bubblar av stolthet och kärlek till min lilla Tös♥


Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander

Oh jag hade gärna kommit och ätit där! hihi Mums! Puss

2011-11-28 @ 11:04:55
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0