Idag & 2010

God kväll i stugorna!
Hoppas att er dag har varit bra :)
Vår dag har varit bra får jag säga... Förutom sprutorna på bvc då! ;) Nu väger Alice 10.255 g och är 73 cm lång. Huvudomfånget är 46.5cm. Så jag tycker då inte att hon har växt så värst mycket... på två månader har hon ökat 1 kg och blivit 2 cm längre. Men det är väl så, nu växer hon ju inte lika snabbt längre :)
Annars har vi inte gjort så mkt idag. Mest varit hemma och myst =) Alice har varit lite trött och gosig i eftermiddag/kväll. Somnade som en liten stock gjorde hon när Peter nattade henne =)
Jag är också blixtertrött... kanske ni märker... Tycker mest jag svamlar nu! haha!
Jaja, imorgon ska Peter jobbar kväll. Innan han börjar jobba ska vi hinna med att hälsa på hans Mormor en sväng! Var jättelängesen nu så det ska bli jätteroligt =)
Ha det så bra!
Puss & Kram

Idag för ett år sedan , den 10 november 2010 lämnade vi BB med vår lilla Snäcka!






Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander

Så pluttig hon var hihi.. så mysigt! <3 Puss

2011-11-16 @ 13:53:11
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0