Imorgon . . .

. . . Är det dags för Alice att få två sprutor igen... Stackars liten! Peter skulle varit ledig imorrn egentligen och följt med.... Det kändes så skönt... Men nu har det blivit ändrade planer och han måste jobba imorgon... Suck! Känns faktiskt lite jobbigt att åka ner själv imorrn med Alice iom sprutorna... Menmen! Det kommer säkert gå bra... Gillar inte att det är två sprutor bara... Känns så falskt och elakt att trösta henne efter den första sprutan när man vet att det kommer en till. Jaja det är ju för hennes bästa att få sprutorna såklart, och även om det gör ont så går det ju över! Vet inte varför jag nojjar mig så mkt för det imorgon... Det har jag inte gjort innan....
Ska bli kul att se hur mycket hon har växt sen sist iaf =)


Vi hörs imorgon igen!
Puss och kram



Kommentarer
Anna

Det kommer gå bra=) Men jag förstå precis hur du känner...Edvin ska få sin vaccination den 28 november, för andra gången. Sen bli det vid ett år nästa gång den som Alice ska få idag,lilla gumman. Det värsta är att det är två sprutor nu det var det inte när Ellen och Elias var små, och den andra de sätter sägs göra riktigt ont.Som tur är går det över...det gör nog mest ont i oss.

2011-11-10 @ 08:28:47
Hanna- Mamma till Alexander

Nä usch jag håller med! Man känner sig grym och elak. Man vet ju att det är för deras bästa. Men det gör ju så jäkla ont i mammahjärtat när man ser hur ont det gör :( Usch vad jag inte längtar tills det är Alexanders tur!! :( Puss

2011-11-16 @ 13:55:53
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0