Julklappsshopping

Hej på er!
Idag har Alice & jag varit i Karlskrona och shoppat lite julklappar med Hanna & Alexander. Lite lunch/fika har vi såklart hunnit med också! Hittade inte jättemånga julklappar... Men till lillebror har jag hittat iaf! Och en liten grej till Peter me :)


Fika på 3G :)


såå fint i stan nu med alla fina lampor!



Jag fick en liten födelsedagspresent också! :D En supersöt lykta! Och två små söta julfigurer också! Tack snälla ni!!

Nu är jag heeelt slut! Phu!
Imorgon får det allt bli en lugn dag (så lugnt som de nu kan bli med en vild ettåring hemma;))
Har nog inget alls som vi måste göra imorgon! Sköönt!
Ha det så bra!!
Kramar!



Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander

Så fint sken det blev :) Hoppas du blev glad :)

Tack för en jätterolig dag i stan idag.. fattar inte hur tiden kunde gå så fort!?!!? :O

hihi



PUSS

2011-11-29 @ 21:50:17
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Linda

Åh en sådan lykta har jag alltid velat ha! De lyser så himla mysigt. :)

Jag funderade på om du var sugen på att baka lite pepparkakor nästa vecka? Dock får du ta med sådana formar, för det har jag inga :P haha kram

2011-11-29 @ 22:43:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0