Keep calm & carry on

God kväll på er!
Hoppas att ni har haft en härligt måndag! =) Idag har jag och Alice mest skrotat runt här hemma... har inte haft nån energi till att hitta på nåt faktiskt... Ibland är det så :)
Imorgon är Peter ledig :D Då ska vi till Karin (Peters Mormor) och hjälpa henne lite i trädgården. Ska bli riktigt roligt. Hoppas på en toppendag! :)
Igår kollade Peter & jag på Eclipse här hemma.... Åhhh nu längtar jag ju ännu mer till fredag!!!! Ska bli så roligt att gå på bio... Var ju ett tag sen sist om man säger så!
Håller för övrigt på att bli tokig på datorn... Grrrrr.... Den vägrar att starta i det "vanliga" läget... Blir svart och startar om sig  hela hela tiden... Suuuck! Så nu har vi fått starta datorn i "felsäkert läge" för att de ska funka... Men då är det typ inga program som funkar... Kan gå in på nätet iaf och det är då det viktigaste!! Men kan inte ens öppna och titta på kort eller föra över från kameran... så får väl se hur vi ska göra... Om det går att fixa... Annars får jag väl försöka klara mig med mobilen... Hur nu det ska gå... :S
Jaja, Ha det så bra imorgon så hörs vi snart igen!
Många Kramar



 



Kommentarer
Linda

Nu har jag åkt på en förklyning :( super täppt i näsan och hostar som en galning. Värst är nog frossan, fryser konstant.

Hoppas lilla loppan håller sig frisk och kry!

Väntar spänt på lussebulls- och pepparkaksbakningen! :D Kramar

2011-11-14 @ 23:53:12
URL: http://2dollarpafickan.blogspot.com/
Hanna- Mamma till Alexander

Nu är det snart fredag! Så roligt för dig! :) Vet ju hur du ser fram emot de där vamyrerna :P

Hoppas datorn går att återställa! Puss

2011-11-16 @ 13:49:05
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0