Lugn Måndag

God kväll på er vänner!
Idag har Alice och jag varit och handlat mat... Var himla tomt i kyl och skafferi... Allt bröd var slut... pålägg va också slut och likaså Yoggi :P Så det blev en tur till Maxi. Efter Maxi tittade vi in till Peters Mormor lite spontant.. Var rätt lägligt! Stackarn hade strömavbrott! Jag hade köpt med mig en stooor räkbaguette så den delade vi på.. Så fick vi i oss lite lunch :) Sen kom strömmen tillbaka innan Alice och jag körde hemåt igen. Skönt för stackars Karin! Här hemma har vi trots stormen haft ström hela tiden... Däremot funkar inte mobilerna... Är ingen täckning på de. :/ Hoppas att de funkar igen imorgon! :)
På tal om imorgon så ska jag & Alice in till Karlskrona då och träffa våra bästa vänner - Hanna & Alexander! Vi ska kika efter lite julklappar :) Jag har ingen aning om vad jag ska köpa till nån :S Förutom till Alice... Det har vi redan bestämt... En liten Bobbycar får de bli :) (hoppas inte Alice är här inne och läser nu när jag skrivit ut hennes julklapp!);)

Nej nu ska jag upp och tvätta håret och sen ska jag lägga mig och läsa en inredningstidning full med massa roliga julgrejer! :D

Ha det så bra så hörs vi imorgon!
Puss och Kram!


Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander

Usch ja otäckt med storm när det förstör så mkt. Men nu har det iaf lugnat ner sig och det blev ju inte så långvarigt :) Puss

2011-11-29 @ 21:51:53
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0