Min födelsedag!

Ja idag har jag fyllt 26 år. Känns väl inget speciellt direkt.. men det är alltid kul att fylla år tycker jag!
I eftermiddags kom Mamma, Pappa, John, Lukas, Faster, mina syskonbarn Simon & Pontus och lilla Olga!

Dukning och gästerna vid middagen som var Lasagne. :)



Fika blev det såklart efteråt! Jag hade bakat Saffransmuffins och en Morot/pepparkaksrulltårta med färskost&apelsinfyllning som vi hade till kaffet. Blev väl lite "Inför Advents-fika" kan man väl säga!



Fina presenter fick jag! Parfymen som jag bloggat om tidigare av mamma & Pappa, Ljuslykta av Faster, En bok om choklad med recept från Simon & Pontus m fam, och blommor av Faster & John.  Alice fick också lite paket!
En jättesöt bok från Simon & Pontus och ett par jättefina tossor från Faster!


Av Peter & Alice fick jag ett par äkta fårskinnstofflor! Sååå mysiga!!!  Och en jättefin receptklämma av John & Michaela!

Tack för alla presenter och alla grattishälsningar via sms & Facebook!
Många kramar till er!


Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander

Ooh vilka fina presenter du fick! :) Roligt att få presenter ;) Mysigt att bli firad den dagen man fyller :) Grattis igen fast nu i efterskott! :) Puss

2011-11-28 @ 10:50:13
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0