Stan idag

God kväll på er!
Har er dag varit bra? Jag och Alice har varit inne i Karlskrona en sväng idag... Köpte presenter och kikat lite :) Jisses så trött man blir av stan nu för tiden... När jag gick i skolan där kunde man ju lätt gå på stan hur länge som helst när man hade håltimmar eller slutade tidigt... Idag var jag helt slut efter 3 timmar!
Piggnade iofs till lite när jag kom hem och fick i mig mat och kaffe :P Alice var en liten ängel i stan som vanligt! Inte ett gnäll! Hon verkar gilla att sitta i sin vagn och titta på allt =)
Har hunnit med att baka lite idag me... Två sorters kakor blev det... Föööör imorgon är det ju någon som fyller år! Peter jobbar ju tyvärr heeela dagen imorgon... Men jag blir firad ändå! Skoj! Och ikväll fick jag öppna paketet från Peter/Alice... Om ni kikar in imorgon igen ska det förhoppingsvis finnas bild på presenten!
 Ha det så bra!
Kramar


Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander

Usch ja jag håller med. Men jobbigast var ju när man var höggravid. Då orkade man gå typ en halvtimme så var man helt slut och då provade man ändå inga kläder :P hehe.. och sen börjar man ju bli gammak me ju hehe.. Puss

2011-11-28 @ 10:52:07
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0