Fin present till Alice






God kväll i stugorna!
Idag kom min Faster & Lilla Olga ner hit till Blekinge på besök :) Himla skoj! Snälla Faster hade med sig en (eller två rättare sagt) presenter till Alice... Alice fick en helt underbar klänning från Ralph Lauren samt ett par matchande röda strumpbyxor från Polarn o Pyret. Jag trodde att klänningen skulle vara jättestor på henne när jag såg den, men det var den ju inte! Kommer passa perfekt till Jul :D Tack så hemskt mycket Faster ♥

Och vet ni vad Alice gjorde när vi var borta hos Mamma & Pappa?! Hon ställde sig upp på golvet utan att stödja sig mot nånting!!! Jäklarns va förvånad jag blev! Hon brukar ju alltid resa sig upp mot nånting. Gullefian!

Kramkram!


Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander

Så fin! Blir bra till julen ju =) Kul att ha ett riktigt märkesplagg me ju! :) Puss

2011-10-18 @ 15:07:15
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0