God förmiddag!

Hej på er!
Idag är det fredag igen! Härlig dag tycker jag. Spelar ingen roll att man är hemma alla dagar i veckan, fredagen är ändå speciell :)
Idag är tom Peter heeeelt ledig! Härligt! Sovmorgon fick vi av Alice också... Hon vaknade halv åtta, men vi låg kvar i sängen och mös till klockan var nästan nio! Det händer inte varje dag kan jag säga!
Nu är det snart dags för Alices "förmiddagslur" egentligen brukar hon somna vid 10-tiden men eftersom det blev lite sovmorgon så är hon ju fortfarande pigg =) Kanske att det räcker med en sovning idag på dagen!
Tror att jag ska försöka återuppta dammsugningen jag påbörjade för en stund sen... dammsög hallen och helt plötsligt la dammsugaren av... Överhettad kanske?! Så ska prova och se om den går att starta igen...

Oh just det ja!
Idag ska jag ju klippa mig och slinga håret! Skoooj!
Ni kommer kanske få se bilder på det sen ;)
Ha en bra dag!
Puss!


Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander

Ja visst är fredagen alltid speciell ;) Så härligt med helg! Puss

2011-10-29 @ 10:09:04
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0