Ödemåla

Hej på er!
Idag har jag, Alice, min Mamma & Lukas varit hos min Moster Anki och min kusin Sandra och hälsat på.  =)
Lukas lekte loss med de två andra hundarna, Milton & Dogge! Full fart på de grabbarna :P


Alice med all packning! Dags att lämna tillbaka bilstolen kanske?! haha! Hon sitter ju alltid i en annan när vi åker vår bil.. Men tyvärr är det ju lite krångligt att flytta den... Remmar och grejer! Men nu ska vi allt lämna tillbaka denna gamla!


Lukas & Dogge har dragkamp! :P


Alice med sin Mormor!


Moster Anki & Alice!




Tack för en mycket trevlig dag!
Kramkram!


Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander

Så kul att hälsa på sina nära och kära! :) så himla fin klänning Alice har! Har hon nya tossor med va? Puss

2011-10-19 @ 22:22:57
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0