Pannkaka

God kväll på er!
Idag har Alice ätit pannkaka till lunch :) Hon fick lite hallon till :) Riktigt mums tyckte hon! NamNam efter varje tugga sa hon! Gullepia!







Min lilla Gumma! Hon var varit jätteledsen ikväll... Grät och grät och grät vid nattningen och har verkar sova lite oroligt... Hon har fått en konstig liten typ tandköttsflärp som hänger ner.. Haha, jättesvårt att förklara! Men kanske att det är en liten tand där under som vill kika fram... Annars förstår jag då inte vad det kan vara... Nåt verkar det iaf vara som stör henne idag..
Hoppas allt är bättre imorgon :)
Här kommer en bild på den där flärpen btw!


Könstigtkönstigt!

Hoppas ni haft en bra dag allihopa och ha en trevlig helg!
Kramar


Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander

Haha jag gav det till Alexander för ett tag sen och han avskydde det.. men det är klart.. inte lätt att mixa pannkaka :P Puss

2011-10-18 @ 15:04:51
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0