Regn och regn...



Alice med Pappa Peter!


Goddagens!
Nu sitter Alice och kikar på Teletubbies och jag sitter här framför datorn!
Idag har vi haft besök av en av mina bästa vänner nämligen Linda! Himla skoj med besök! Är allt för sällan vi träffas... Vi kom fram till att vi inte har träffats sen i juni! inte klokt ju! Vi bor ju inte så långt ifrån varandra så lite oftare tycker jag allt att vi borde kunna träffas :P Alice och jag ska hälsa på henne och Jimmie nåndag framöver iaf... Se hur de har det i sitt nyinköpta hus! :D
Usch vilket trist väder det är idag! Bara regn och regn! =( Burrrburrr!

Nej nu är det dags för Alice att äta lite!
Ha det bäst!
Kramar



Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander

Fin bild! Vad lika de är! Ja fy just nu i skrivande stund så öser regnet riktigt ner :( Puss

2011-10-18 @ 15:00:35
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0