Rolig kväll -uppdaterad!









Uppdaterat tors kl 11.04
Hej igen!
Nu är jag lite piggare :)
Jo, igår satte jag igång och gorde en riktigt mustig höstgryta... En Boeuf Bourguignon. Första gången jag lagat det :) Blev riktigt gott... men först när jag smakade av tyckte jag att den bara smakade rött vin.... Var inte super gott :P Så spädde med lite grädde och då blev det kanon :) Så gott me gryta på hösten :) Till efterrätt blev det Cheesecake med krossad daim på :)
Mina fina vänner Hanna, Dennis & Alexander kom och åt med mig och Alice:) Skoj! Både Alice och Alexander gillade grytan :) Och som de busade igår :P Fullt ös på de två! Så roligt att se =) Ändå var det ju efter läggdags för de båda... Men ibland kan de gott få dispens tycker jag! =)
Det HÄR receptet utgick jag från btw.
Kram på er!



Kommentarer
linda

Åh är det cheesecake jag ser? :-D finns det lite kvar så får du gärna skicka hit det ;-) Kram

2011-10-06 @ 10:33:33
URL: http://2dollarpafickan.blogspot.com/
Hanna- Mamma till Alexander

Tack igen för att vi fick komma på besök och få så god höstgryta! :) Kul för barnen att ses och leka med :) Puss

2011-10-18 @ 15:08:54
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0