10 månadsbesök på BVC



Busefia!!


HejHopp!
Idag var det dags för ett besök på BVC igen. Idag var det läkarundersökning. Lyssnade på hjärta och lungor... ja det var väl de doktorn gjorde typ :P Frågade lite om tänder och om vad Alice typ kan göra å så... om hon kan resa sig upp å så... Det var väl det hela. Besöket tog bara några minuter :P 50 gram hade lilltösen bara gått upp sen sist.. Så på typ 3-4 veckor.. Men det är nog för att hon rör sig aningen mer nu :P

Nej jag är blixtertrött nu, tror jag ska lägga mig på soffan lite!
Hörs imorrn igen!
Då väntar en överraskning för mn del :D

Puss!


Kommentarer
Hanna

Hihi vilken söt bild på henne! :D Så bra att allt gick bra på bvc =) Puss

2011-09-08 @ 22:50:08
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0