14 September

Hej på er!
Hoppas att er dag har varit bra! =)
Jag sitter och äter jordnötsbågar nu.... Farligt goda!!
Idag har det då inte hänt så hemskans mycket här hemma! Peter & John har jobbat en del här hemma....Det finns att göra om man säger så :P De har bland annat burit upp vår fina skänk till hallen på övervåningen. Här nere ska vi ju ha matsalsbord och stolar... Ska bara ta och beställa det också!! Har iaf äntligen helt bestämt mig! Funderade ju ett tag på "plaine" från Mio... Men nej det blir det inte! =) Ni får se sen!
Idag har Alice bara sovit en endaste gång på hela dagen! Mellan 11 och 12 ungefär... Så gissa om hon var trött vid nattningen vid 19.30! Hon orkade inte ens dricka vällingen utan tog nappen, vände sig om och somnade! Men nu har vaknat till några gånger och varit lite ledsen.. Kanske är hungrig, stackarn! Nästa gång hon vaknar till ska jag allt se om hon vill ha en skvätt välling!
Usch vad jag är trött ikväll! Tror det får bli att göra mig iordning för sängen...
Ha det så bra så hörs vi imorgon!
Kramar 




En liten bild på mig och Alice♥


Kommentarer
Hanna

Hihi är det säkert att ni inte ska ha ett bord utan stolar där :P

Oj förstår att lilla gumman va trött då!! Du får ge henne välling sen så sover hon kanske gott resten av natten! Puss

2011-09-14 @ 21:59:54
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0