En dag på stan.. Med Suura bebisar ;)

Hej på er!
Imorse vid 10-tiden kom Linda hit och vi packade in oss (Jag, Alice & Linda alltså) i min lilla bil och så körde vi in till stan! Där mötte vi upp Hanna och Alexander! Vi strosade runt en del, shoppade lite =) Sen blev det fika på 3G.. Jag åt mumsig bakad potatis med kyckling och currysås! Namnam! Alice fick såklart smaka också! =)
Här kommer lite kort!

Alice och Alexander!


Varför så sura bebisar?? :O

Smakat på citrooon! Hihi! Söötnosar!




Alexander och Mamma busar!



Tack för en rolig dag tjejer & Alexander! :D

Kramar


Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander

Tack att vi fick följa med. Var kul kul! :D Puss

2011-10-02 @ 20:50:49
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0