Jag ska måla hela världen (vit)....



Peter hade vääldigt roligt åt mina målarkläder! :P Orka byta om då!!! :P



Det gäller att vara koncentrerad!



En viss liten dam ville också vara med och hjälpa till!



Mammas lilla Busunge!


God kväll på er!!
Idag har jag fortsatt att måla ute i hallen =) Det som jag målar uppe på bilderna är grundade och är målade två gånger med snickerifinish. Taklisterna är grundade och målade en gång med snickerifärg lika så alla dörrfoder. Imorgon hoppas jag hinna med att måla lite till så allt blir klart!
Jag hoppas att vi kan börja tapetsera snart!! Och sen lägga in nytt golv :) Men det blir nog senare i höst!!

Kram!


Kommentarer
Hanna

Haha du är gooo!!! Ser att du redan fått färg på handen, men kläderna lyckades du ju klara ;) Hihi! Puss

2011-09-08 @ 22:58:45
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0