Köksinspiration

Jag veeeeet, vi kommer inte att börja fixa med köket på ett braaaaaa tga, men är såååå tok-kär i Camilla Läckberg & Martin Melins kök..... Ååååå vill ha! Turkost och vitt är helt enkelt en hit! (hihihihihi) ;)

Här kommer några bilder som jag har snott rakt av från Martin Melins blogg inne på coolapappor.se
(titta nu på köket och inte på Martin!!) ;)






Sååå fint med en vit fläkt! Skulle då aldrig dra in ett sånt där rostfritt shabrak hit! inte min stil direkt =) Är inte det minsta glad för rostfritt. Har då hellre gammalt vitt.




Så himla fint! Vill ha det precis så! :P fast skippar nog den rosa kylen och frysen! De är nog inte gratis!
Gillar att skåpen/luckorna är vita.... och snyggt med svart bänkskiva... fast, jag hade nog hellre valt en vit... Känns lite "hårt" med svart till det vita och turkosa..
Vi har ju två skåp som har vitrindörrar (nu med gröööööönt glas) funderar på om man ska byta ut det nuvarande glaset till frostat eller till "vanligt" glas... Hmmm... tål att tänkas på!




Kommentarer
Hanna

Ett riktigt Jenny kök med det turkosa juu! :) Ja fint med vit fläkt! Puss

2011-09-11 @ 21:45:25
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0