Lite nytt i garderoben



Gosig kofta med Mockadetaljer på armbågarna :) Me like!



Och en ny favoritkjol! :D (ska ju förstås ha kjolen tillsammans med en annan topp)


HeluuuHeluuu!
Efter Alice och jag hade varit hos Emma i måndags åkte vi in till Stauun och shoppade lite... Nöjd med mina nya kläder iaf! Behöver dock nån mer kofta... Har himlans dåligt med det.. Förra året blev det ju inte att jag köpte nåt endaste plagg (hade ju aningens större mage då!) så jag har lite att ta igen nu..
Kramkram!


Kommentarer
linda

Nämen du tog den vita :-D den passar dig jätte bra! :-) kram

2011-09-28 @ 20:21:20
Hanna- Mamma till Alexander

Jättefin kjol och koftan älskar jag! Hur fin som helst ju! Jag är verkligen en koftmänniska! Puss

2011-09-28 @ 20:51:47
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0