Måndagskväll

Godkväll på er!
Vilket oväder det är här nu! Ösregn och typ storm.... Ett under att vi har ström! :P
Hoppas att vädret är bättre imorgon... Då ska ju jag och Alice åka till Hanna & Alexander!

Dagen idag har gått rysligt fort! vet inte riktigt vad vi har gjort!  Mamma var här och hälsade på en sväng, drack lite kaffe =) Sen kom mamma och pappa hit lite senare ikväll och lämnade en kasse med stora fina gula kantareller! Tror minsann att jag ska ta och rensa de nu faktiskt...
Hoppas ni haft en bra dag!
Kramar


Kommentarer
Hanna

Usch ja fy vilket väder! Rena hösten! Fast det är ju höst :P Gott med kantareller :D Tänka sig att jag gillar det! Puss

2011-09-14 @ 11:24:20
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0