Onsdagskväll

Hej på er!
Nu ska jag alldeles strax gå upp och lägga mig bredvid min lilla snusande dotter! Idag nattade vi henne i vår säng faktiskt... Hon sover så oroligt så känns inte som nån mening med spjälisen inatt :) Mysigt att ha henne intill mig också!
Alice har mått relativt bra idag på dagen tycker jag. Var borta hos Mormor, Morfar & Morbror en sväng... Men sen på kvällen så var hon lite sämre igen.. Lilla gumman =(
Hoppas att hon mår bättre imorgon!


Nej nu ska jag nog upp och lägga mig.. kan ju bli en jobbig natt!
Puss och Kram!


Kommentarer
Hanna

Lilla gumman.. hoppas hon är på bättringsväg nu! Puss

2011-09-08 @ 22:46:09
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0