Trevlig Måndag!

God kväll!
Idag har det varit full rulle heela dagen!
I förmiddags kom Hanna & Alexander hit til oss =) Vi åt frukost och kidzen busade som vanligt :D De blir busigare och busigare för varje gång de träffas! Nu är det näst intill omöjligt att få de båda att fastna på samma kort! haha! Vid 13-tiden packa vi alla in oss i Hannas bil och körde mot Skruv! Vi var bjudna till snälla Maggi med familj för lite "Mamma-barn-träff" (låter väldigt töntigt, men vet inte vad jag ska kalla det för annars:P) Det var Jag & Alice, Hanna & Alexander, Pauline & Molly, Jeanette (vars mamma ju är gift med Peters Pappa) med sina fina döttrar Leia & Nova samt Maggi och hennes Alfred! 
Vi hade en riktigt trevlig eftermiddag! Alla barnen busade på bra :P Jag trodde dock att Alice skulle vara världens tjurigaste för hon hade bara sovit en stund på förmiddagen, somnade konstigt nog inte i bilen på väg dit! Men jag tror att Alice hade för mkt att leka med och titta på så hon kände nog inte att hon var trött... Inte förren vi satt i bilen och skulle åka hem :P Då slocknade hon som ett ljus! 
Maggi bjöd på både god mat och en supersmarrig chokladtårta! 
Här kommer lite bilder... Men tyvärr så krånglar blogg för mig så kunde inte lägga upp alla bilder.. =( Kanske kommer några fler bilder imorgon! Håll utkik!
 


Lite bus på golvet innan middagen :)





Alexander och Leia fattade tycke för varandra!



Tre stycken söta små lintottar!



Molly & Alice



Hanna, Alexander & Pauline busade



Min söta lilla Alice!



Jeanette med Leia och Alex!



Min stora tös!



Middagen som Maggi gjort! Jättegott var det! Fläskfilé med champinjoner, paprika mm =)


Nova flirtade lite med mig ;)



Alice och Alexander flirtade också en del ;)


God natt på er vänner!
Kramar


Kommentarer
Hanna

Hihi kul med mamma/barn träffarna =) Var jättetrevligt! Puss

2011-09-08 @ 22:54:36
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0