What a surprise!

Hej på er!
Igår blev äntligen den där överraskningen av som skule skett för ett tag sen.. Men då blev ju Alice sjuk så det fick ställas in! Meeen igår var det äntligen dags :D Alice och jag infann oss på "Berget" hos Peters Mamma vid 16-tiden... Och efter en stund så bar det av mot Ronneby... Jag visste fortfarande inte vad som skulle hända! Men så körde Peter mot Hulta och dååå gick det upp ett ljus!! En underbar massagebehandling fick jag av duktiga Inger! Först blev det rygg och nackmassage... Hon masserade även ltie i huvudet och ansiktet, vilket var jätteskönt! Efter det bäddade hon ner mig i en soffa och så fick jag ligga med heta stenar på ryggen. Otroligt härligt! :D Efter detta beställde vi lite Kina-mat som vi tog med oss till Peters Mamma. De två som har Kina-restaurangen i Ronneby är föööör härliga alltså! Åh vad jag gillar de! Nä vi kom in så sa vi att vi ville prova nåt nytt... Då plirade den ena av ägarna på Peter och sa att han tyckte Peter skulle ta Biff med Purjo som han brukar! Haha! Vilket minne! Eller har vi helt enkelt ätit lite föör ofta på Kina genom åren?! Roligt när man känns igen i vilket fall!
Alice var lite ledsen hon Farmor så därför tog vi med oss Kinamaten istället för att äta där. Under tiden vi satt hos Peters Mamma och åt bakade hon en jättegod Blåbärspaj! Kanske inte riiiktigt enligt receptet ;);)  Hihi! Men himlans god! :D

♥Tack Älskling för en jättemysig kväll♥


♥Love♥



Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander

Så härlig överraskning! Kan inte säga annat än att jag är avis! Om ändå min karl kunde överraska med nåt ibland :P Pusss

2011-09-28 @ 20:51:05
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Peter

Älskar dig!

2011-09-28 @ 22:53:07
Pauline

Åh det lät helt underbart!! :D Vilken karl du har :)

Kram

2011-09-29 @ 13:20:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0