Inga tårar





Min lilla going =)

Goddagens!
Hoppas allt är bra med er=)
Här är det finfint. Ska snart bege mig till dagis med Alice och sen köra och jobba några timmar. I måndags när jag lämnade Alice grät hon ingenting!! :O Sååååå skönt! Första gången det inte kom några tårar! Alice kramade mig och tog sen fröken i hand och gick in till leksakerna. Min stora tös! Verkligen en lättnad att hon äntligen börjar känna sig trygg. Får väl se iofs hur det går att lämna idag! Kanske inte alls går lika bra.. Men hoppas på det bästa!
Nu ska jag förbereda nån lunch till mig och Alice.
Ha det så bra! Kramar


Kommentarer
Linda

Åh duktiga tjejen! Nyss grät hon till och med när vi kom :P

2012-04-04 @ 14:23:18
Hanna- Mamma till Alexander

Skönt att det gick så bra! <3 Så fin hon är i sin nya klänning! Puss

2012-04-10 @ 12:25:10
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0