Nu tar jag helg!


God kväll på er!
Nu har jag jobbat klart för denna helgen =) Så nu tar jag helg ;) Ledig måndag & tisdag och har iiiingenting planerat! Härligt härligt =)
Helgen har gått riktigt fort... hade det inte varit för att Peter också jobbar helger så hade jag gärna jobbat fler helger=) Blir alltid lite extra mys på jobbet när det är helg.
Igår kom Alice & Peter och hälsade på en liten stund också...Alice tyckte det var väldigt intressant! Mycket utrymmen att "utforska"
Ikväll har jag och Peter kollat på en jättebra film... Super8 hette den... Påminde lite om E.T.. mycket bra!
Nu blir det snart sängen!
Bjuder på en bild på Alicesom är tagen för ett bra tag sen... Är hos Momor & Morfar och äter"Boa"

Många kramar på er



Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander

Gumman!! Vad säger du om en runda på STAUN på tisdag??? :) PUSSS



P.s. Sååå söt bild på Alice! Boa är fin skit det ;)

2012-04-22 @ 22:21:20
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0