Sparkler, Caramel...

Hej!
Idag har jag, Alice, Mamma & Faster varit på Johns växtservice...Ojojoj så många vackra pelagoner! Otroligt att det finns så många olika sorter... Jag köpte fyra stycken.. En ny "Appelblossom Rosebud" (hade en innan som tyvärr dog) en jättevacker blekrosa med mörkare kanter som heter "Caramel" en blekrosa lite spräcklig som hette "Sparkler" och en lila vacker som hette "Deacon lilac mist" Hoppas nu att jag lyckas övervintra alla!
 
Här ser ni även ett av våra senaste loppis-fynd! Är såå glad i mitt fina lilla brickbord! Funderar på om jag ska låta det vara precis som det är dvs grädd/cremefärgat slitet eller om man ska måla om det... Tål att funderas på =) Turkost hade ju vart läckert :P:P
Kramelikram
 


Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander & bebis i magen

Så fina!! Lite tråkiga när de inte blommar dock! Fast vilka blommor blommar jämt? ;) Puss

2012-08-14 @ 22:13:09
URL: http://imm0rtelle.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0