En kylig dag

 
 
 
Burrrrr så kallt det är idag! Natten till idag hade det varit 14 minusgrader... Hua! Tur man slipper sova utomhus...
Julkänslan är iaf på topp här hemma! Jag går och pysslar och donar hela tiden... Idag har jag städat lite i vårt lilla "förråd" under trappen... Nu kan man tom ta flera kliv in där! de ni! :P Har även rensat i vårt "skräpskåp"  i köket... ska väl vara ett städskåp egentligen... Usch jag sparar verkligen på allt! allt från silkespapper till använda presentpapper och presentsnören till julkort från flera år tillbaka... Jag har sååå svårt för att slänga saker! Nån som är likadan?!
Stackars Alice har dock inte varit pigg idag... Genomförkyld stackarn! Så hon har tagit det rätt lugnt och suttit i soffan med Selma en hel del =)
 
Hoppas er dag har varit bra!
Kramar
 


Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander och bebis i magen

Så julfint du har gjort gumman!
Jag längtar till man ska rota fram grannen i garderoben :) Tyvärr kan vi ju inte ha riktig gran.. Men det blir rätt mysigt ändå :) Puss

2012-12-06 @ 13:07:58
URL: http://imm0rtelle.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0