Härlig minimini weekend!

 
 
 
 Hotellfrukost!
 
 
 
Hej på er!
I fredags åkte jag och Peter till Kalmar för övernattning med julshopping! Alice och Selma var hos mina föräldrar =)
Vi hade det riktigt mysigt! Så skönt att kommaiväg bara vi två ! Händer ju typ aldrig. skönt att kunna sitta på restaurang och äta i lugn och ro och ta ett litet glas rött till maten :)
I lördags blev det då lite julshopping... Älskar att köpa julklappar!
En supersnabb sväng på ikea blev de me... Vi sprang igenom Ikea på 30-40 min! Inte dåligt va?! Och då handlade vi en hel del faktiskt... Mest småsaker iofs... Gardinstänger, pall till Alice, krukor, handduk, glas till Alice, presenter till både Selma & Alice osv :)
 
Kram på er!


Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander och bebis i magen

Åh vad mysigt att unna sig en sådan weekend och vad mysigt med julshopping :) <3
Hotellfrukost är ju såå gott! Fina bilder =) Puss

2012-12-06 @ 13:11:10
URL: http://imm0rtelle.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0