Luciafirande

Hej på er!
Nu var de några dagar sen jag bloggade kom jag på :P Är väl så i dessa tider... Så mycket man ska hinna med! Och så mycket som man vill göra och vill hinna med ;)
 
Tänkte bjuda på några bilder från vårt lucia-firande... Först vad jag och mamma på Alices dagis och tittade på alla barnen som var så fina såå! Dock var det utomhus... Riiiktigt kallt!! Vi var där inte så länge om man säger så.. Åkte hem direkt efter.
 
Alice sjöng inte, men däremot dansade hon och gjorde alla "rörelser" till... Söööööötungen! Var så gulligt!
 
Sen på kvällen åkte vi till Peters Momor och fortsatte fira där.. Alice och hennes kusiner sjöng lite låtar och så blev det massa god fika :)
 
 
Kram på er!


Kommentarer
Anette H

Så underbart söt tjeja ni har :) Och det mest charmigaste leende jag sett på bra länge. Kram på er

2012-12-17 @ 18:44:28
Hanna- Mamma till Alexander och bebis i magen

Hihi så söt hon är i lugg!
Lilla lucian <3 Puss

2012-12-27 @ 22:17:46
URL: http://imm0rtelle.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0