Bakslag

Hej på er!
USCH va tufft det var att lämna Alice på dagis imorse.... Jag började 8 så lämnade henne vid lite över 7... Kommer in med henne på dagis... Och då har ingen av de "vanliga" fröknarna börjat (de som brukar ha hand om Alice alltså) Utan jag fick lämnade in henne till den andra avdelningen med de större barnen... Och det var bara ett barn från Alices grupp där inne... Fröken som tog emot henne var såklart jättesnäll och så.. Men Alice hade nog bara träffat henne nån gång... Och så fort jag säger hej då och vinkar skrynklas Alices lilla fina ansikte ihop och hon blir sååå ledsen... =( Gissa om jag haft den bilden i huvudet hela dagen på jobbet.... =(  jag gick ju ut i bilen och körde mot jobbet... Med tårar som brände under ögonlocken... usch och fy! Hoppas det inte blir många såna här mornar =( Men tydligen så hade det blivit nåt missförstånd.. Alices fröknar trodde att jag eller Peter skulle vara med henne idag.. Men det trodde inte vi eftersom vi ju lämnat henne själv igår.. Aja.... Nu ska hon inte dit förrens på tisdag och då ska Peter vara med henne iaf en stund. Vi har suttit ikväll och skrivit in lite tider och sån tur är verkar det inte som att det kommer behöva bli massa långa heldagar... Phu!!
Jaja, jag ville bara skriva av mig lite!
Hoppas ni haft en bra dag!
Kramar


Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander

Usch måste va jobbigt :( Jag slipper ju den biten. Man kan lova att det inte är så kul att hämta hem älsklingen och han inte alls vill med hem. Utan börjar gråta för att jag tar upp honom :( Hoppas det går bättre framöver =) Puss

2012-03-15 @ 21:36:07
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0