Inskolning!

Hej på er!
Jisses så trött och frusen jag är ikväll!  Ska bli såå skönt att krypa ner i sängen snart:P Idag har jag jobbat hela dagen... 8-19. Liite drygt med så långa dagar... Men de funkar =) Imorgon är jag ledig och på fre jobbar jag 7-14 bara... Sen går jag in på söndag kl 19 och jobbar till måndag kl 10:)

Idag har Peter & Alice varit på dagis... Första inskolningsdagen idag! :D Allt hade gått bra... Alice hade varit lite försiktig i början och "kollat in" alla barnen och fröknarna... Sen hade hon gått in i "dockrummet" själv utan Peter och lekt lite :)Dock hade hon inte ätit så värst mk vid lunchent... hon var visst för trött :P Hon är ju inte van vid att behöva gå upp så tidigt som kl 7! :P  Men efter middagen var det iaf dags att sova... Hon hade somnat rätt fort, men med lite kamp :P Hon är ju van vid att somna i vagnen på dagarna...
Imorgon ska jag va med på dagis... Ska bli spännande! Dock har ju jag aldrig gillat dagis på nåt vis... Vet inte varför egentligen... Men trivs liksom inte bara... :P skumt!  Hoppas jag tycker det verkar bra och så imorgon iaf! :)Är allt lite nervös nu!

Ha det så bra!
Många Kramar



Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander

Så kul att det gått bra! På fredag är första gången Alexander ska vara på dagis så tidigt som 7 :P Se vad han tycker om det ;)

Har de inte vagn där de kan natta henne i? Vet det personalen eller Peter som nattade henne?

Lycka till imorgon! :) Puss

2012-02-01 @ 21:31:36
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0