Magsjuka

Hej på er
Det här kommer bli ett riktigt äckel och tyck-synd-om-mig-inlägg känner jag på mig....
Jag har åkt på maginfluensa :( Fy sjutton va jobbigt och äckligt!! Trodde inte jag skulle överleva natten... kräktes och kräktes och kräktes... Så det blev inte mkt sömn inatt... Nu  är jag sååååååå fruktansvärt törstig! Håller på å dör av törst känns de som... Men så fort jag dricker minsta lilla kommer de upp igen... Suck! Nu skedar jag i mig lite vätskeersättning iaf... Hoppas jag får behålla de!!
Nu blir det upp till sängen och vila lite till....
Kramar på er


Kommentarer
Mamma

Fy din stackare vad jobbigt, ska nog hålla mig ifrån Gäddegölsvägen ett tag.

2012-02-07 @ 16:31:50
Hanna- Mamma till Alexander

Ååh stackars gumman min <3 :( Tycker så synd om dig! Puss gumman

2012-02-07 @ 20:23:32
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0