Mamma & Alice-dag

Hejsan!
Idag har jag en ledig dag :) Ska ju jobba i helgen... Natthelgen har jag... Börjar 19 på lördag och slutar kl 10 på söndag och sen börjar jag igen kl 19 och jobbar till måndag kl 10.

Idag skulle egentligen Alice till dagis för inskolning... Men stackarn har fått ögoninflammation i båda sina ögon:( Hon kunde inte öppna de imorse... Helt igengeggade... Så idag körde vi in till Karlskrona en sväng... Hämtade ut en ögonsalva på apoteket till Alice. Hoppas att den hjälper snabbt!
Typiskt att hon skulle få det nu den sista veckan av inskolningen..Nästa vecka börjar hon ju på riktigt. Aja... hoppas att det ska gå bra ändå!










Pigg, glad och full av bus är man minsann fastän man har ögoninflammation :P

Nu ska jag se om lilla busan vill upp och ta sig en liten lur... Annars blir det mys i soffan med lite bra böcker=) Alice älskar att "läsa"

Kramar på er


Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander

Tänk vad lätt allt smittar :( Det var nog Alexander & jag som va bovarna i dramat här :( Puss

2012-03-15 @ 21:08:51
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0