Mysig lördagskväll

Hej hopp!
Igår kom John & Michaela över till oss på kvällen =) Vi busade, åt mat, mös och tittade på Mello och lite filmer =)


Busbus



Igår provade jag att laga en rätt som jag inte smakat på innnan... Tacogratäng! Hanna hade ätit detta för nån vecka sen och jag blev såå sugen på att testa :P Jag stekte tacofärs som vanlig fast med hackad gul lök också, och lade det i en ugnsform. Sen hällde jag över en burk med svag tacosås, majs, paprika, champinjoner, purjolök. Sen bredde jag över en stor burk med creme fraiche, la på lite skivade tomater och så lite ost över det :)In i ugnen tills den fått fin färg. Serverade med tacochips, tortillabröd, en stor sallad, vitlöksdip, guacemole och tacosalsa. Riktigt mumsigt=) Kommer jag göra flera gånger!



Till dessert blev det chokladfondant med hallon och vaniljglass :)



Fotografering :P

Tack J & M för att ni kom♥
Kramar



Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander

Kul att ni gillade den :) måste jag göra en helg snart igen :) Ser ut som ni hade en trevlig kväll =)Puss

2012-03-15 @ 21:14:33
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0