Oh Yes!

God kväll på er!
Idag har jag haft ännu en heldag på jobbet. De ordinare har haft heldagsmöte med vår chef... 
Dagen gick rätt fort faktiskt... va rädd att det skulle bli drygt med ännu ett långpass. 
Fick höra goda nyheter efter mötet va slut... Jag får lägga in mig på även nästa schemaperiod :D Så nu får jag helt klart vara kvar tills mitten av maj :D MEN förmodligen får jag den ena 80% tjänsten :D Känner mig sååååååååå glad :D  
Ville bara berätta det för er!
Godnatt på er!
Kramar


Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander

Såå skönt att det verkar fixar sig precis som du önskar <3 Massa pussar

2012-03-15 @ 21:07:47
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0