Semmelsöndag



Idag har vi smaskat i oss Semlor! Till Alice gjorde jag en med bara grädde i... Gissa om hon gillade grädden.... Den åt hon upp först! 


Hej på er!
Söndag kväll igen och så var denna veckan över. Det blev allt en konstig vecka med magsjuka och allt! Men det har på sätt och vis varit skönt att bara få vara hemma och skrota runt i myskläderna :) Fast jag hade ju helst sluppit magsjukan såklart!! Hehe! Undrar om det var vinterkräksjuka eller maginfluensa? Nån som vet vad skillnaden är egentligen???! Mer än att vinterkräksjukan kommer över en himla plötsligt...
Jaja,
Veckan som kommer nu ska väl bli "vanlig" tror jag... Jobb för min del och dagis för Alices del... Tis ons tor ska hon dit :) På ons ska vi ev prova att lämna henne en stund... Spännande!
Imorgon jobbar jag natten... Så går av på tisdag kl 10 (Alla hjärtans dag!) Sen är jag ledig onsdag så då är jag med Alice på dagis.... Sen jobbar jag hela torsdagen och sen en kort kväll på fredag... Så en lugn vecka :) På torsdag ska jag äääääntligen få veta mitt schema!!!! Ska jobba efter det till april nån gång... Så skoj! Sen kan det eventuellt bli lite ändringar med tider då det ska flytta in en ny brukare till oss på jobbet någon gång under våren... Ingen som vet när dock...

Kramar


Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander

Mums! Så gott med semla! Men nu lär det nog dröja ett år till nästa semla ;) Puss

2012-03-15 @ 21:48:18
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0