En härlig ledig dag

Hej hopp!
Idag har jag haft en ledig dag! Såå härligt :D Jag har bara jobbat en hel vecka, men ändå uppskattar jag denna dagen såååå :P Haha! Alice och jag har bara varit hemma och myst! Finns liksom inget som slår det:) Imorgon jobbar jag kväll.. Skönt att slippa ställa klockan :)
Har hunnit med att damma lite här på nedervåningen idag me... Tyvärr så utlöste rengöringsmedlet migrän för mig... Luktade nog för starkt... Men tog två alvedon så det stannade av lite iaf... Men får nog bli tidig sänggång ikväll!
Jaja, vi hörs säkert imorgon igen!
Kramar


Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander

Härligt med en ledig dag :)Ja fy endel rengöringsmedel är hemska. Har ett super, men det får man huvudvärk av direkt nästan :/ puss

2012-01-13 @ 13:49:33
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0