Hajhaj!

Hej på er!
Natten till idag jobbade jag för första gången natt på jobbet... Vi har ju sovande natt iaf så det är skönt =) Dock så sov jag lite oroligt.. men det är kanske inte så konstigt... massa nya ljud och så.
Så när Alice skulle sova sin nap vid 13-tiden så gick jag också och la mig :) Sååå mysigt <3 Så en timme ungefär sov vi =)
Sen var vi borta hos Alices Mormor,Morfar å Morbror en sväng  me =) Mys =) Fikade lite och Alice busade och hade sig som vanligt =)
Annars har det inte hänt så mkt... bara allt annat vardagligt... Lagat mat... plockat.. dammsugit, torkat golven osv :)
Imorgon jobbar jag 16-20, skönt med ett kort pass =)

Ha de bra vänner!
Pössa


Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander

Kan tänka mig att du inte sov så djupt.. men när man är själv på ett ställe me... fast värre på äldreboende tror jag.. där brukar det spöka hehe :P

Oj det vardagliga?! Duktig du är som torkar golven varje dag ;P hihihi Puss

2012-01-18 @ 16:02:29
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0