Hemma hos oss!



Vår lilla säng har äntligen fått sig en kappa! Dock har jag inte orkat stryka den... hihi...
 Hoppas på att den ska räta till sig "av sig självt" ;)



Min vackra Orkidé som blommar så tacksamt! Vet inte hur många gånger denna har blommat om!
Tycker att den jämt har någon stängel med blommor/knoppar på =) Favoritblomman!


Lilla Alice sitter vid sin leksakskorg i vardagsrummet :) Härlig syn!
Vet dock inte hur jag ska göra med min fina "maskroslampa"som ni skymtar ovanför soffbordet..
Älskar ju lampan men tyvärr känns den alldeles för stor här i huset :(
 Lägre i tak här än var det var i lägenheten.


Soffan har blivit lite "pimpad" med några nya kuddar samt en ny pläd.


Är lite kär i pläden faktiskt! Älskar ju "mormorsrutor" dessutom med mina favoritfärger så som
 turkost, vitt & rosa.



Där var några dagsfärska bilder från vårt lilla hus :) Nu blir det strax lite mat tror jag bestämt... Peter håller till i köket idag! ;) Men vet att det blir stora potatisklyftor i ugn och kyckling "drumsticks" samt en vitlöksdressing :) Mums!
Imorgon väntas det jobb mellan 10 och 21. Pust. Men tror att jag kommer få en riktigt bra dag =) Har ju trots allt världens bästa jobb nu som ger mig så otroligt mycket glädje!

Trevlig helg på er!
Kramar



Kommentarer
Pauline

Vad fint ni har det! :)

Finns ju en mindre maskroslampa på IKEA nu som kanske skulle passa in bättre ;)

Vad härligt att du trivs så bra på ditt jobb! :D

Kramar

2012-01-22 @ 09:16:42
Finns det inte plats i trappan upp tlll andra våningen? Skulle ju vara perfekt i så fall

2012-01-22 @ 15:09:55
Anonym

Vet att rebeca åkesson i ronneby vill köpa en sån om du ska sälja :)

2012-01-22 @ 18:40:15
Hanna- Mamma till Alexander

Åh så fint!! Älskar ert sovrum! Och som Pauline skriver så finns ju maskrosblomman i mindre storlek! :) Puss

2012-01-23 @ 18:58:36
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0