Nyårsafton



Dags att äta förrätt och dricka lite bubbel (Cider)


Till förrätt blev det smörstekt färsk Sparris inlindad i kallrökt skinka, ruccola, färska fikon samt balsamico



Varmrätten som bestod av Fläskfilé, stora potatisklyftor och en kantarell och cognacssås



Till dessert blev det en chokladmousse med flagor av vit choklad och ett fikon



En Baileys-kaffe slank ner också :)


Välkommen 2012!
God fortsättning på er mina kära bloggläsare! =)
Igår körde vi hem från min Faster där vi spenderat några dagar. Har haft det jättetrevligt och hade det inte varit för att jag ska börja jobba imorgon så hade vi stannat längre... Så vår nyårsafton spenderades till större delen i bilen! I Ljungby gjorde vi ett stopp så att Alice skulle få springa av sig lite och så tittade vi inom Citygross och handlade med oss lite mat.
Vi kom hem igen vid 17-17.30 så då var det bara till att sätta igång med middagen i stort sätt.

Usch ikväll känner jag mig allt lite nere. Så konstigt att jag redan ska börja jobba. Tiden går alldeles för fort! Men självklart ska det också bli roligt att komma tillbaka till jobbet!! Är så glad över att jag får komma tillbaka till mitt förra jobbarställe :)
Lite jobbigt bara att jag börjar med en heldag... 8-19...Menmen, det kommer säkert gå kanon :) Ska ta och leta upp nån liten väska och börja packa ner lite saker som jag ska ha med mig.

Ha det så bra!
Kramar



Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander

Mums vad gott! :) Tur ni hann fira lite nyårsafton iaf :) och inte bara det... er 11 års dag me ju! Grattis till det me! :) Puss

2012-01-06 @ 21:54:21
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0